-Huisdier, DEEL 2!-

Toch even een vervolg op mijn vorige column. Daar had ik het over mijn huisdier, een bacterie in mijn lijf - in mijn blaas om het even specifiek te maken -. Na een onderzoek bij de uroloog vandaag blijkt het om een moeilijk opvoedbare bacterie te gaan. Dus een kleine opvoedkundige interventie gaat niet werken. Ik heb te maken met een gevalletje:

Help, mijn bacterie is klusser!
Deze grapjas blijkt een fervent metselaar te zijn en heeft flink met stenen lopen bouwen (blaasstenen wel te verstaan). Dus er is niet alleen een eigen nestje gemaakt in mijn blaas, nee, hij heeft een complete vakantiewoning met extra tuinhuis, zwembad en jacuzzi, tennisbaan én dubbelwandige garage gebouwd.

Dus een interventie is geen optie, hier moet de sloopkogel door!
Binnen nu en een paar weken zal de uroloog - ik heb toch maar geen aannemer gebeld in dit geval - dit klusje klaren. De hele handel wordt vergruisd, doorgespoten, schoongespoeld en klaar. Tot die tijd wordt mijn huisvriend verdoofd met antibiotica. Even voor de beelddenkers: die zit lekker in zijn vakantiehuis, op de bank met een jointje! En ik heb er even geen last van. Uiteindelijk levert het mij straks iets op want: Minder stenen is minder gewicht! Elk nadeel heb z’n voordeel.


Reactie schrijven

Commentaren: 0