-Het geluid van-

Ken je dat? Je hoort een raar geluid in je auto of in mijn geval in mijn rolstoel en als je dat iemand wil laten horen, dan is het er niet. Dat heb ik dus gehad.

De rolstoel maakte een raar schrapend geluid aan de rechterkant, als of er een stuk spatbord over het wiel schaarste. Maar nergens niks te zien. En als er dan een monteur kwam, dan hoorde we het niet.

Tot drie keer toe. Ondertussen sta ik daar bekend als: die mevrouw met die rolstoel, met dat geluid wat niemand hoort. Zie dát maar eens te maken.

Samen met mijn hulp heb ik talloze rondjes gereden. Zij met de telefoon op record in de aanslag om te kijken of het geluid konden 'vangen'. Te horen, want kijken naar geluid kan niet. En ik vol gas in de vijfde versnelling door de straat.

Mijn hulp helemaal afgepeigerd van het achter de rolstoel aan rennen en nog geen geluid. Na heel veel pogingen is het gelukt en hadden we het geluid te pakken.

Ik zou het liefst meteen de opname doorsturen naar Qmusic voor ‘het geluid van‘, dat raadt niemand!

Dus toen er voor de vierde keer een monteur naar het geluid, wat niemand hoorde, kwam luisteren hadden wij het bewijs!

Uiteindelijk is de rolstoel een dagje naar de werkplaats gemoeten om meerdere mensen te laten luisteren naar het geluid wat niemand hoorde. En is het geluid, wat niemand hoorde, gerepareerd met een reparatie waarvan niemand weet wat het was en wie nu wat gerepareerd heeft, maar… Het geluid is weg!


Reactie schrijven

Commentaren: 0