-Leuke dingen doen-

Zelf had ik het niet eens echt in de gaten, maar ik was gestopt. Gestopt met leuke dingen doen. In de corona periode heeft alles een beetje op pauze staan. Misschien was ik een beetje vergeten hoe belangrijk het is om ook nog leuke dingen te doen. Deels ook door de zorgen rond om zorg en gezondheid. Maar ook omdat het alweer lang geleden was. Gek eigenlijk dat je kunt ‘vergeten’ hoe het was om leuke dingen te doen. Daar is uiteraard maar één oplossing hoor: weer beginnen met leuke dingen doen!

Dus daar ben ik volop mee bezig en het bevalt goed. Dat hoeven geen grote dingen te zijn, gezellig een bezoekje, of een keertje ergens lunchen, allemaal hartstikke prima. Afgelopen tijd stonden er wat grotere dingen op het programma zoals uiteraard mijn 50e verjaardag waar ik nog steeds van nageniet. Maar ook een museumbezoek en naar de musical van Tina Turner. Grote leuke dingen waar je weer lang op kan teren. En deze leuke dingen herinneren mij eraan dat ik zeker leuke dingen moet blijven doen! Grote of kleine dingen. Ongeacht wat er allemaal aan de hand is in de wereld en in Nederland. Het is een zooitje, ik weet het, maar zonder leuke dingen is alles negatief. Op dit moment wil ik dat het enige negatieve in mijn leven een coronatest is. Want ook dat komt er weer aan en dan wordt het al gauw minder met de ‘grote’ leuke dingen dus:

Genieten waar het kan, pluk de dag!


Reactie schrijven

Commentaren: 0