-Teleurgesteld-

2024 begint licht teleurstellend.

Sorry hoor mensen, ik had het liever anders gezien. Maar ik kan het ook niet mooier maken dan het is. Koop je een scheurkalender van Rumag, beloven ze je 366 dagen scheurkalender plezier en wat blijkt?

In het weekend slaan ze een dagje over! Belachelijk. Ik voel me genept.

Het is mijn eerste Rumag kalender. misschien flikken ze dit trucje wel elk jaar en zit er een hele milieu bewuste gedachte achter. Prima, vertel dat dan, in plaats van die belofte groot op de voorkant te knallen. Marketing strategie? Ik ben er geen fan van. Het is alsof je een doos kipnuggets koopt, dezelfde prijs betaalt, maar er zitten gewoon minder nuggets in. Of een komkommer die ineens qua prijs verdubbeld is vanwege productiekosten. Komkommer is komkommer vind ik en die plastic verpakking hoeft voor mij echt niet hoor. Graaiflatie heet dat toch? Het woord van 2023 (en hopelijk niet van 2024). Serieus Rumag, doen jullie daar aan mee? Het zou niet moeten mogen. Afgelopen jaar had ik een kalender van Mwah, en die was echt Mwah, dus die voldeed aan de verwachtingen. 365 dagen flauwe, wazige teksten. Wat verheugde ik me op 2024, het schrikkeljaar! Mijn goede voornemen was om een leuke kalender te scoren voor het nieuwe jaar. Rumag, even een compliment, jullie teksten zijn zeker wel goed. Maar dit…

Helaas, behoorlijk teleurstellend. Ik voel me een beetje belazerd. Maar goed, ik kan in ieder geval zeggen dat ik in 2024 een keertje genaaid ben. Altijd de humor erin houden, toch?


Reactie schrijven

Commentaren: 0