-1 april, kikker in je bil!-

Het valt eigenlijk niet te overtreffen, mijn briljante 1 april grap van een aantal jaren geleden. De zuster, die hier toch echt al meer dan vier jaar over de vloer komt, liep zonder nadenken naar boven toen ik door de intercom zei: “Loop maar naar boven, ik ben in de slaapkamer! “ Hilarisch, en dan ook nog in elke kamer kijken of ik niet ergens te vinden was. Lieve schat, ik kan al bijna 12 jaar niet naar boven, 1 april!

De best daaropvolgende 1 april grap was toch wel dat ik samen met mijn vriend Gilberto, iedereen ervan overtuigd had dat wij op 1 april bij De Wereld Draait Door zouden zitten. Geweldige reacties, allemaal voor niks zitten kijken. Geen dank, Matthijs van Nieuwkerk, voor de hoge kijkcijfers die keer. Hoe kan dit beter? Elk jaar weer verwachten de zusters dat er iets gaat gebeuren, er worden zelfs diensten geruild om niet op 1 april hier te hoeven werken. Alleen dát al vind ik grappig. Daar hoef ik niks voor te doen!  Soms moet je niet proberen om iets beter te maken, vind ik.  “Een grapje is maar 1 keer leuk”, heb ik altijd tegen mijn kinderen gezegd. Dus van mij hoef je niks te vrezen vandaag. Controleer voor de zekerheid wel even je gulp en schoenveters voordat je binnen komt. Ik wens jullie allemaal een lollige dag!


Reactie schrijven

Commentaren: 0