-Verveling-

Veel mensen denken dat het leven met een dwarslaesie saai is en dat je je verveelt. Dat zeker niet. En nu IEDEREEN door de Coronacrisis beperkt is in zijn/haar mogelijkheden voel ik mijn beperking juist minder.
Wat doe je zoal op een dag? Euh, ik bedenk altijd vanalles, maar in de praktijk vertel ik vooral andere mensen wat ze moeten doen. Ben je dan eigen baas of directeur? Nee, ik ben hulp behoevend.
Maar dan nog, naast een beetje andere mensen rond commanderen vermaak ik me meestal prima.
Als ik terugkijk bijvoorbeeld op eergisteren, is het meest spannende wat er die dag gebeurd is dat we de luifel naar beneden hebben gedaan en later weer omhoog. Ik zeg we, maar uiteraard werd ook dit in opdracht uitgevoerd.
O nee, wacht er was ook nog een mierennest ontploft, dus tussen de bedrijven door is er nog een gigantische massamoord gepleegd met een grote bus anti-mieren-spray.
Om een beetje leven in de brouwerij te krijgen zijn er wat vogelvoerhuisjes opgehangen. Dat leek best een goed plan totdat mijn tuinset onder gescheten werd door mijn nieuwe gevleugelde vriendjes. Hoeveel sensatie kun je aan op één dag?
Gisteren heb ik mijn hulp tot uiterste wanhoop gedreven door spareribs te willen eten. Waarom elke dag netjes met mes en vork ‘gevoerd’ worden als het ook anders kan? Een hoop geklieder maar wel lekker!
Voor afwisseling kun jezelf zorgen. Ik ben om het een beetje spannend te maken vandaag een keertje links in de tuin gaan zitten in plaats van rechts. Ik bedoel maar, het zijn de kleine dingen die het hem doen. En volgens mij heb ik zojuist in mijn broek gepoept. Zeg nou niet dat hier geen variatie is! Vervelen? Nee, dat ken ik niet.


Reactie schrijven

Commentaren: 0